De Servicedesk

Om de continuïteit van de dienstverlening te kunnen garanderen heeft @Inet een Servicedesk beschikbaar welke op basis van gemelde incidenten vanuit uw organisatie en vanuit de geautomatiseerde controleprocessen actie onderneemt in geval de dienstverlening wordt onderbroken.

De Servicedesk heeft daarbij een dubbele rol. Enerzijds verzorgt deze het afhandelingproces van de gemelde incidenten, anderzijds verzorgt deze de communicatie over de voortgang van een verstoring. Onze Servicedesk beschikt hiertoe over voldoende professionaliteit en technologie.

Beschikbaarheid

De Servicedesk levert operationele ondersteuning op werkdagen van 08:30 uur tot en met 17:30 uur en is bereikbaar op 0174-282500.

De beschikbaarheid en werkwijze van de Servicedesk is afhankelijk van de afspraken die u maakt over de serviceverlening van @Inet aan uw organisatie.

Voor meer informatie en support:

Telefoon:

Neem contact op met de Servicedesk via tel: +31(0)174-282500.

E-mail:

Of stuur een e-mail naar: helpdesk@atinet.nl.

Remote Support